marți, 25 august 2009

Din nou despre copiii mării (adică delfinii!)

Știu că pozele pe care le voi atașa acestei postări vor bucura mult pe cineva anume :) Voi, ceilalți cititori, o să spuneți probabil că exagerez cu delfinii. E a doua oară când vă scriu despre ei, doar. De această dată, voi lăsa fotografiile să vorbească. Vă spun doar că nu am întâlnit niciodată animale atât de jucăușe (poate doar câinii) și vă dau un pont dacă vreți o reprezentație live: duceți-vă în portul Tomis, la Constanța și veți găsi acolo un vaporaș care face croaziere turistice de câte o jumătate de oră sau o oră contra unei sume modice (10 RON sau așa ceva). Îl găsiți ușor căci căpitanul vaporașului își face reclamă singur strigând în gura mare: "Plimbare cu barcaaa! Cine mai doreșteee..." Rugați-l să meargă prin locurile unde apar de obicei și e imposibil să nu îi vedeți cum se iau la întrecere cu barca și cum fac sărituri ca la delfinariu! Succes!

4 comentarii:

  1. :) Multumesc, papusica!!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. da si eu iti multumesc iubita mea.o data cu tine sau o data cu experientele frumoase pe care le traiesti ne putem delecta si noi cu astfel de imagini si trairi.s-ar putea sa fiu un pic invidioasa pe tine ca eu nu ma pot bucura de astfel de mom, dar nu vreau sa fiu.ma bucur pt tine sa stii.te pup.sunt tot eu anonimul tau care se gandeste zilnic la tine.ghicesti oare cine sunt?eu sunt sigura ca da.pup fata

    RăspundețiȘtergere
  3. normal ca ghicesc :) si eu pup fata mult!

    RăspundețiȘtergere
  4. Imagini superbe oferite din dragoste pentru natura si pentru unele din cele mai inteligente si simpatice vietati.
    Sunt convins ca zbenguiala delfinilor urmarita pe viu iti ofera momente de neuitat.
    Felicitari si continua sa transmiti noi si interesante impresii.

    RăspundețiȘtergere

Scrie-mi părerea ta!