marți, 30 noiembrie 2010

Mangalia in ceata


18 noiembrie 2010, ora 3.00 AM. Echipaj de 3 persoane: eu si colegii mei de la Nautic Line,Mihai si Ovidiu. Dupa 9 ore de navigat, am ajuns in Mangalia. Scopul calatoriei: ducerea velierului Indira la iernat in port. De ce Mangalia? Pentru ca acolo, marea nu ingheata si nu este nevoie sa o urcam pe mal. Drumul pana acolo: istovitor. Un drum lung, intr-o noapte fara stele, cu o ceata deasa prin care nu puteai sa vezi nici la 5 metri distanta. La un moment dat, abia se mai vedea prova barcii. La jumatatea drumului niste sunete indepartate ne-au scos din catarea noastra fixata in ceata. Oare ce-o fi? Nu se vedea nimic. In cateva minute, sunetele au devenit din ce in ce mai apropiate, iar noi ne-am dat seama ca era un vapor care se apropia de noi. Am trait atunci cateva momente cu adevarat de suspans. Am mai trecut de-atatea ori prin rada portului atenta ochi la gura portului sau in larg pentru ca stiam ca pericolul navelor mari care mergeau cu viteza era iminent, iar riscul de accident de acest gen e mare, dar niciodata noaptea si in conditii de ceata groasa. Am trecut cu bine de vaporul care intra in port. A ramas apoi doar vantul care taia obrazul necrutator si senzatia de atentia marita care te facea sa-ti simti conturul pupilei. La finalul calatoriei, cat eram de obositi, am reusit sa facem cateva fotorafii in port. Peisajul pare desprins din cartile englezesti. Va invit sa-l admirati!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie-mi părerea ta!